ارتقا مدیریت زمان

يکشنبه 5 دی 1400
18:41
مرجان

هنگام خرید تلفن همراه، لیست قیمت جدید ترین انواع مچ بند و اسمارت واچ اکثر مردم به اندازه کافی نمی دانند. از خرید گوشی با وسایل اضافی که نیاز ندارید خودداری کنید. به همین ترتیب، محافظ اضافی برای قاب یا شیشه اغلب در مدل‌های مدرنی که قبلاً چنین نقاط قوتی را در خود دارند، زیاد است. قیمت ساعت هوشمند این مقاله با این تکنیک ها پر شده است. وقتی در حال تماشای ویدیو با استفاده از سیگنال های LTE یا 4G هستید، مراقب باشید. برنامه تلفن همراه شما ممکن است برای داده‌هایی که استفاده می‌کنید، مجاز باشد. ویدیو کمی طول می کشد و این ضمانت‌ها می‌توانند پول زیادی را به شما بازگردانند. لیست قیمت ساعت و مچ بند هوشمند اگر می بینید که در حال پیشرفت هستید، ممکن است بخواهید به دنبال یک برنامه جدید باشید.

موبایل و صفحه تاچ

برای ارتقا به به روزترین گوشی عجله نداشته باشید. گاهی اوقات این به زحمت نمی ارزد. در حالی که تغییرات مکرر در تلفن های همراه وجود دارد، برخی از تغییرات عمده نیستند. قبل از خرید یک تلفن جدید، بررسی های مربوط به آن را بخوانید تا مطمئن شوید که واقعاً برای شما لازم است که ارتقا دهید. شما اغلب این کار را نمی کنید.

با بزرگتر شدن گوشی هوشمندی که دارید، کندتر می شود. به همین دلیل است که با گذشت زمان، به‌روزرسانی سیستم‌عامل یا برنامه‌های آن‌ها دشوارتر می‌شود. بیشتر اوقات، شما مجبور خواهید بود که انتخاب کنید. می توانید سرسخت باشید و به روز رسانی را رد کنید یا گوشی را به نسخه های جدیدتر ارتقا دهید.

ساعت های هوشمند

با مراجعه به فروشگاه‌های محلی خود برای یافتن و مقایسه قیمت تلفن‌های همراه، مخالف انجام برخی کارهای واقعی پا نباشید. چند ساعتی که صرف می کنید ارزشش را دارد. به این ترتیب، شانس خود را برای خرید تلفنی که از آن لذت خواهید برد، بیشتر خواهید کرد. تلفن همراه شما باید دور از آب باشد. افتادن گوشی در آب می تواند آن را خراب کند و تمام اطلاعات مهم شما را از دست بدهد. هرگز آن را نزدیک استخر یا سینک حمام نبرید. تو هرگز نمیدونی ک چه اتفاقی ممکن است بیافتد.

حتی اگر به طور کلی با همان سازنده گوشی‌ها کار کرده‌اید، هرگز از نگاه کردن به اطراف و دیگران دریغ نکنید. ممکن است به نوع خاصی عادت کرده باشید، اما باید افق دید خود را گسترش دهید. نگاه کردن به احتمالات دیگر می تواند چشمان شما را به چیزهای بزرگ باز کند.

تلفن همراه و ساعت

قبل از خرید تلفن همراه، با دوستان و روابط خود برای توصیه‌ها چک کنید. اینها افرادی هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید و در مورد انواع مختلف تلفن ها دارای تجربه ارزشمندی هستند. آنها می توانند در هدف قرار دادن تلفن مناسب کمک کنند و به شما اعتماد به نفس خرید آگاهانه در مورد آنها را بدهند. اگر فقط برای ارتباطات صوتی به تلفن همراه نیاز دارید، گوشی هوشمند نخرید. تنها زمانی لازم است که بخواهید به حساب های ایمیل و سایر اطلاعات خود در اینترنت دسترسی داشته باشید. قیمت گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر از تلفن‌های معمولی است، بنابراین اگر می‌خواهید از آن برای صحبت با مردم استفاده کنید، می‌توانید مقداری پول برای تهیه یک تلفن معمولی پس‌انداز کنید.

دقیقه شماری

اکثر گوشی های هوشمند فاقد ویژگی زوم اپتیکال هستند. اگر می خواهید یک نمای نزدیک داشته باشید، باید وارد خانه شوید. همچنین ممکن است لنزهای تخصصی را خریداری کنید که با تلفن شما کار می کنند و به شما امکان می دهند عکس های بهتری بگیرید. می‌تواند عاقلانه باشد که گوشی خود را اغلب ارتقا دهید تا از فناوری جدید استفاده کنید. تلفن های جدیدتر همیشه برای وب سایت های موبایل بهتر کار می کنند. بدون جدیدترین تلفن ها، ممکن است لذت بردن از دنیای وب دشوار باشد.

مطمئن شوید که به درستی از تلفن همراه خود محافظت می کنید تا مطمئن شوید که در بهترین شرایط کار می ماند. تعمیر آنها ارزان نیست! یک محافظ صفحه نمایش مناسب برای جلوگیری از خط و خش بخرید. یک کیس سخت هم بخر

محافظت از ساعت

یک کیف محافظ بخرید اگر آیفون خود را بیاندازید و به آن آسیب برسانید، ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد. Otterbox قاب های بسیار مقاومی می سازد که می تواند گوشی شما را ایمن نگه دارد. به دنبال یک مدل برتر مانند Defender باشید. حتماً یاد بگیرید که عملکرد تقویم در تلفن شما چگونه کار می کند. شما می توانید تمام تعهدات خود را در آن پیگیری کنید. می توانید یک یادآوری دریافت کنید تا آماده باشید. بسیاری از مردم از این استفاده می کنند تا برنامه های خود را صاف نگه دارند و در عین حال در کاغذ و زمان صرفه جویی کنند.

امکانات ساعت ها

در صورت امکان، به جای استفاده از برنامه داده خود، از اتصال Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه خود استفاده کنید. ویدئوها بسیار سنگین هستند و به سرعت داده های شما را مصرف می کنند. فقط زمانی این کار را انجام دهید که طرح داده شما نامحدود باشد. وقتی در ناحیه سیگنال بد هستید گوشی خود را خاموش کنید. وقتی تلفن شما برای یافتن سیگنال تلاش می کند، باتری زیادی مصرف می کند. آن را مجبور کنید تا جستجوی برج ها را متوقف کند تا زمانی که به منطقه ای با سیگنال بهتر برسید.

تلفن های همراه

گوشی های جدیدتر واقعاً نیازی به محافظت اضافی از صفحه نمایش ندارند. اکثر گوشی های جدید دارای یک لایه محافظ هستند که از لک شدن و خراشیدگی جلوگیری می کند. یک لایه دیگر می تواند صفحه را تار کند یا درست کار نکند. پوشیدن آنها نیز بسیار سخت است. از Wi-Fi برای کاهش داده هایی که استفاده می کنید استفاده کنید. این باعث می شود که شما به اندازه کافی از داده های خود استفاده نکنید. وب سایتی پاوربانک را پیدا کنید که به شما اطلاع دهد که در آن نقاط محلی را می توانید پیدا کنید. زمانی که در شهر می روید از این مشاغل به طور مرتب استفاده کنید. اغلب رستوران ها این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند.

هنگام خرید تلفن همراه، به دنبال چیزی باشید که نیاز دارید. تلفن های همراه جدید ویژگی های زیادی را ارائه می دهند، اما اکثر مردم از آنها استفاده نمی کنند. پاوربانک وقتی فقط می خواهید صحبت کنید، یک تلفن ساده بردارید.

تلفن همراه و دقیقه شماری

از ویژگی Blackberry خود استفاده کنید که داده های شما را برای شما فشرده می کند. این می تواند حافظه شما را به میزان قابل توجهی طولانی تر کند. هنگامی که مقداری اتاق تنفس در حافظه وجود داشته باشد، اتصال اینترنت تلفن شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

حریم خصوصی تلفن همراه

حریم خصوصی تلفن همراه فرزندتان پاوربانک را بررسی کنید. رتبه بندی توانایی محتوای آنها را در سطح مناسب سن نگه دارید و حساب های ایمیل آنها را برای افرادی که نمی شناسید نظارت کنید. این می تواند به محافظت بهتر از خانواده شما کمک کند. این می تواند کاملاً وظیفه ای باشد که با صنعت تلفن همراه همراه باشد. با خوش شانسی، این مقاله به شما اعتماد بیشتری نسبت به توانایی خود در استفاده کارآمد از آنها داد. فناوری می تواند گیج کننده باشد، اما اگر به درستی از آن استفاده کنید، می تواند یک موهبت باشد.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%87%d8%a7/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]