هندزفری مناسب ایران

چهارشنبه 13 بهمن 1400
17:51
مرجان

. هندزفری بلوتوث شیائومی Mi با کیفیت که یک میکروفون نیز همراه آن برای کاربران خاص قرار بهترین هندزفری بلوتوثی (هندزفری) داده شده است. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن HD، دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اندروید 6.0، باتری 3100 میلی آمپر ساعتی، تراشه میانرده رو به پایین Kirin 620 با قابلیت پردازش تا 1.2 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم، این گوشی را از همه نظر برای کاربران معمولی مناسب میکند.

امکانات این گوشی اما در برخی از زمینهها به رقیبش نمیرسید و داز طرف دیگر، در برخی زمینهها از آن بهتر بود. انواع گوشی سامسونگ از سری اس و نوت بهدلیل بهرهمندی از جدیدترین امکانات گوشیهای هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند، بهطوری که اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاه کنید، قیمت گوشیهای پرچمدار سامسونگ با ایفونهای اپل برابری میکند، با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان ردهها را از دست ندهد، اقدام به عرضهی انواع گوشی میانرده سامسونگ با نام سری A وM کرده است. پرایم در ابتدای ورودش به بازار قیمتی در حدود 700 هزار تومان داشت و رقیب مستقیم شیائومی ردمی نوت 4 ایکس بود. موبایلهای شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایینتری نسبت به سایر برندها مانند گوشی سامسونگ و هواوی برخوردار است و میتوان آن را به عنوان موبایلهای ارزان و با کیفیت معرفی کرد.

اگر از جمله کسانی هستید که تعرق گوشتان باعث خراب شدن هندزفری هایتان شده هندزفری بلوتوث از برند شیائومی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. خراب شدن هارد میتواند منجر به از دست رفتن اطلاعات شما شود. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی دارای رزولوشن HD است که به طولانیتر شدن عمر باتری گوشی کمک کرده است، اما تراکم پیکسلی آن چندان چنگی به دل نمیزند و عدد 267 پیکسل بر هر اینچ (هدفون) را نشان میدهد. مثلا هدفون جیبیال مدل t110 مخصوص گوش کردن به موسیقی طراحی شده است، همچنین قابلیت مکالمه نیز (هندزفری) دارد. تراشه قادر به اجرا در حالت ۶۴ بیتی است، اما اندروید در این گوشی، در حالت ۳۲ بیتی اجرا میشود تا مصرف حافظه نیز کاهش پیدا کند.

نمایشگر 5 اینچی HD، بدنه پلاستیکی، تراشه مدیاتک Helio P10، دوربین 13 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی اکسپریا XA در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه و اندروید 6.0، همه و همه قابل قبول و خوبند؛ اما وقتی میفهمید این گوشی به این خوبی از یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است؛ خود به خود در کنار خرید آن، به فکر خرید پاوربانک هم میافتید. هوآوی پی 8 لایت یکی از بهترین گوشیهایی است که میتوانید با قیمتی در حدود یک میلیون تومان تهیه کنید.

با اتکا به تراشه این گوشی، به راحتی میتوانید بازیهای سبک و نیمهسنگین را اجرا کنید؛ اما اجرای بازیهای سنگین روی آن با دشواریهایی همراه است. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت است و در کنار آن میتوانید از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنید. 6. هم اکنون از قسمت پایین، گزینه More را انتخاب کرده و سپس تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید. باور کنید با این که به نظر من این قیمت برای این گوشی هنوز هم زیاد است؛ اما با توجه با سایر گزینهها، بی هیچ اکراهی این گوشی را در این فهرست قرار میدهم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت (هدفون). با گوشی پدرم آشنا شوید: اکس پاور 2، میانرده خوشساخت الجی با یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی که میتواند برای مدتی بسیار طولانی همراه شما باشد. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم برای یک روز استفاده عادی میتواند همراه شما باشد. تکنولوژی 5G هنوز به صورت عمومی قابل استفاده نیست اما اگر از جمله افرادی هستید که دیر به دیر گوشی خود را عوض میکنید بهتر است همین حالا اقدام به خرید گوشی 5G کنید. به طور خلاصه، از دیگر مشخصات این محصول می توان به تراشه اسنپدراگون 865، دوربین های سه گانه و باتری 4500 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات اشاره کرد.

این هندزفری دارای یک سری اضافی بوده و میکروفون آن صدای شما را به گوش مخاطب می رساند. این گوشی در ابتدا دارای نسخه 7.1.1 اندروید است و قابلیت ارتقا به اندروید 8.0 و احتمالا اندروید 9.0 را هم خواهد داشت. این گوشی با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0 در اختیار خریداران قرار میگیرد. این گوشی با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 در بازار موجود است.

هوآوی Y7 پرایم با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 به بازار عرضه شده است. نسخه 2017 گوشی Y5 هوآوی تقریبا تمام حد اقلها را دارا است. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد (هدفون) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. گلکسی J3 2017 یک گوشی مناسب برای امور پردازشی متوسط است؛ اما همانند گوشی بالایی در این فهرست، نقطه ضعف بزرگی، باتری کوچکی است که بر روی آن (هندزفری) قرار گرفته است. تراشه به کار رفته روی آن مدیاتک MT6737 است که برای انجام امور روزمره و اجرای بازیهای سبک کافی است. تراشه به کار رفته روی این گوشی از نوع اسنپدراگون 430 است که برای انجام امور روزمره و اجرای بازیهای سبک و نیمه - هندزفری - سنگین کفایت میکند.


برچسب ها: هدفون , صدا , هندزفری , هدست ,
[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]