تبلیغات محتوایی
چگونه عوامل فردی تبلیغات مترو اصفهان بر نگرش به تبلیغات مویایلی اثرگذار است؟ علاوه بر این، مشخص شده است که صداقت ادراکشده برای ایجاد تغییر در نگرش مصرفکننده، بهتر از تخصص ادراکشده است (ژانگ و اویانگ، 2012). قابلیت اعتماد به صداقت، درستی و مقبولیت یک تأییدکننده از دیدگاه مخاطبان هدف اشاره دارد. در این مدل نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغ متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. تبلیغ در هسته اصلی خود، نوعی برقراری ارتباط با مشتریان است که هدف آن معرفی و تبلیغ یک کالا یا خدمات و تشویق مخاطبین به خرید میباشد. بسیاری از شما در شبکههای اجتماعی، حساب کاربری ایجاد کردهاید ولی داشتن یک حساب کاربری با حضور واقعی در آنها متفاوت است. اگر از ما بپرسید کدام عامل در تبلیغات موثر است؟ با ما همراه باشید تا تا با ویژگیهای تبلیغات موثر در جذب مشتری بیشتر آشنا شوید. مشتریان ما درباره راتین چه میگویند؟ آنها با استفاده از رتبهبندی صفحات مشخص کردند در چه مکانهایی، آگهینماهای تبلیغاتی نصب کنند تا بیشتر در معرض دیدهشدن باشد؛ یعنی مسئلۀ دسترسی برای آنها مهم بود؛ اما آنها فاصلۀ نقاط مختلف را در تعیین محل نادیده گرفتند.
بیلبورد تبلیغاتی
تنوع در متریال و سه بعدی بودن تصویر جلب توجه زیادی برای مخاطب میکنه و اثر بخشی تبلیغات شما رو چه در زمینه تبلیغات محلی و چه محیطی افزایش میده . «کنت ورتایم» نیز در سال 2003 کتابی در این زمینه به چاپ رسانده است. تبلیغات محیطی، تبلیغاتی است که در مکانهای غیرعادی، در خور توجّه و غیرمنتظره و اغلب با روشهای غیرمرسوم و بدیع و همچنین اجراهای تازه -اجراهایی که برای نخستینبار بر مخاطبان ظاهر میشوند- به کار گرفته میشوند. البته حضور موثر فقط به طراحی پستها و محتوا و انتشار منظم آنها منتهی نمیشود، شما پس از انتشار محتوا، بایستی با مخاطبان خود تعامل کنید، صدای آنها را بشنوید و به سوالات و مشکلات آنها رسیدگی نمایید. به طور مثال اگر در زمینه ورزشی فعالیت میکنید، پس از اینکه تیمهای ملی و قهرمانان ملی، افتخاری کسب کردند، میتوانید در این لحظات تبلیغات موثرتری بر روی جامعه ورزشی داشته باشید. لزوماً کسب و کارهایی که زودتر از بقیه شروع به فعالیت کردند، موفق نبودهاند. مطالعه مطلب اختصاصی گیمیفیکیشن خالی از لطف نخواهد بود. هنری فورد اولین تولیدکننده خودرو نبود، اما اولین کسی بود که راهی برای حل مشکل هزینه بالای خرید خودرو پیدا کرد.
این تعرفه در بیشتر مواقع قیمت پایه بیلبورد تبلیغاتی است که در اکثر مواقع دارای تخفیف است و هزینه اجاره بیلبورد تبلیغاتی برای شما کمتر از تعرفه تبلیغات بیلبورد خواهد بود. پوسترها، مجلهها، بروشورها، روزنامهها، کارت پستالها، بولتنها، همه و همه از جمله موارد تبلیغات چاپی هستند که از گذشته تا هماکنون بسیار مورد استفاده کسب وکارهای گوناگون قرار گرفتهاند. به طور مثال در تبلیغات تلویزیونی شامپو، گاهاً از فوتبالیستهای مشهور استفاده میشود. تبلیغات در خیابان احمدآباد مشهد از گزینه های بسیار مناسب برای انواع کسب و کارها می باشد. برخی از کسب و کارها قیمت مناسب و ارزان محصول را برجسته کرده و آن را تبلیغ میکنند. پروژکتور : در بالای سازه از لامپ مهتابی یا پروژکتور جهت دیده شدن بنر در شب استفاده می شود. اگر تنها هدف شما فروش باشد قدرت کمتری برای استفاده از خلاقیت خواهید داشت، همچنین مخاطبان شما نیز شما را به عنوان یک برند فرصتطلب خواهند شناخت.
در این فضا مدیران محتوایی کاله در ابتدا به نیاز مشتریان یعنی دریافت شیوه پخت غذاها و دسرها و نکات سلامت میپردازند، سپس در متن توضیحات و آموزشهای خود از محصولات غذایی شرکت کاله برای ساخت غذاها استفاده مینمایند. پس به عنوان یکی از شیوه های تبلیغات موثر میتوان در تبلیغات خود از افراد و مدلها مشهور استفاده کرد. همانطور که در بخش برندینگ گفتیم، یکی از نکات اصلی که بایستی به آن توجه نمایید استفاده از یک وبسایت ریسپانسیو و زیبا میباشد. برای اینکه بتوانید از شبکههای اجتماعی برای تبلیغات موثر خود استفاده نمایید، میبایست در ابتدا نحوه کارکرد هر یک از این شبکهها را بدانید. نمونه زیر یکی از قویترین تعاملات در شبکههای اجتماعی به وسیله برند فیروز میباشد. یکی از عوامل حضور موثر در این تبلیغات موبایلی همین موضوع میباشد. نمونه زیر یکی از قویترین نمونههای بازاریابی محتوایی و وبلاگنویسی در ایران میباشد. سالانه صد میلیون تلفن همراه راهی بازار میگردد و روز به روز به شمار افرادی که از تلفنهای همراه هوشمند استفاده میکنند افزوده میشود. جامعۀ آماری آن همۀ شهروندان شهر کاشان در سال ۹۰-۱۳۸۹ است که با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران تعداد ۷۰۰ نفر برای نمونه تعیین و بهصورت تصادفی ساده انتخاب و بررسی شدهاند.
[ بازدید : 773 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]