سایر موتورهای سئو

سه شنبه 10 خرداد 1401
14:33
مرجان

واسپارگاههای کشور آمریکا در شاخصهای Search Intent «مشاهدهپذیری»، «فایلهای غنی»، «رتبه ترافیک»، «پیوند درونی» و «دسترسپذیری» بهترین عملکرد را داشتهاند. بدترین عملکرد در شاخصهای «اندازه»، «مشاهدهپذیری»، «فایلهای غنیشده» و «اسکالر» بهترتیب مربوط هدف جستجو کاربر (search intent) چیست؟ به واسپارگاه کشور لبنان، مراکش، آلبانی و لبنان است. بهترین رتبه جهانی نیز مربوط به سازمان «آرشیو آرکسیو» از کشور آمریکاست. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بهتر باشد، کلیک بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و افزایش ترافیک سایت در یک فروشگاه اینترنتی بهراحتی میتواند نرخ فروش سایت شما را افزایش دهد. بهتر است برای هر صفحه توضیحات منحصربهفردی داشته باشید. درصورتیکه ما بتوانیم این کلیدواژهها را شناسایی و سئوی وبسایت و صفحات خود را برای بهتر کنیم، موتورهای جستوجو ما را مقابل چشمان کسانی قرار میدهند که ممکن است به مشتریان ما تبدیل شوند. بیشتر اوقات، در مورد موضوعی است که به خواننده های علاقه مند به حوزه کاری وبسایت مربوط می شود. پژوهش حاضر، پیمایشی با رویکرد وبسنجی است. همچنین یافتههای این پژوهش بیانگر آن است که بین وبسایت واسپارگاه کشورهای جهان اسلام و کشورهای برتر جهان از نظر شاخصهای وبسنجی اختلاف معناداری وجود دارد. برای مقایسه نیز 21 واسپارگاه برتر جهان انتخاب شد.

کاربرد الگوریتم هدف جست و جو کاربر

2006) نیز در پژوهش خود به عملکرد ضعیف وبسایت دانشگاه خاورمیانه اشاره کرده است و علت آن را عاملهای زبانشناختی میداند زیرا وبسایتهای کشورهای خاورمیانه به زبانهای فارسی، کردی، ترکی، عربی و عبری هستند و در نتیجه مخاطبان کمتری دارند و پیوندهای کمتری دریافت میکنند. از این رو گاهی سئو کارها دامنه سایت را به عنوان انکرتکست انتخاب میکنند. البته این به این معنی نیست که شما باید از سئو کلا خاکستری استفاده کنید زیرا این روش فقط توسط متخصصان و تحلیلگران سئو انجام می شود و از طرفی باز هم فریب دادن موتورهای جستجوگر و گوگل است! پس قبل از تمرکز روی سئو، اهداف کسبوکار خود را مشخصکنید تا بفهمید که قرار است از ترافیک ورودی حاصل از کسب رتبه برتر در گوگل، چه استفادهای کنید. اگرچه این استراتژی ها هنوز هم از اهمیت بسیاری برخوردارند، ولی سئو مدرن بیشتر در پی کسب لینک بر اساس بازاریابی محتوا است، به این معنی که با ایجاد محتوای جالب، با ارزش و قابل اشتراک گذاری لینک های زیادی را به سایت خود داشته باشیم، البته گفتن این موضوع خیلی ساده تر از انجام آن است. کسانی که سایت های فروشگاهی دارند و از این طریق به کسب کار می پردازند به خوبی بر این مسئله واقف هستند که باید دائم در تلاش برای این مسئله باشند تا بتوانند میزان ترافیک سایت خود را بالا ببرند چون هرچه میزان ترافیک یک سایت بالاتر روی میزان افزایش بازدید سایت تاثیر گذار است.

بهبود رتبه بندی سایت

1. گوگل و سایر موتورهای جستجو، الگوریتمها و قوانین خاصی برای رتبه بندی سایتها دارند. این مسئله تاثیر مستقیمی بر روی اعتبار دامنه و رتبه سایت در نتایج جستجو ندارد، اما سیگنالی از موضوعیت صفحه را به گوگل می دهد. همچنین سازمانها میتوانند با بازنگری سیاستهای خود و توجهکردن به معیارهای استاندارد جهانی، شرایط لازم برای حضور فعال در محیط وب را فراهم آورند. در محیط وب بررسی و تحلیل کردهاند. و «میزان زمان لودکردن سایت» بررسی شد. اما موارد مربوط به سئوی بیرون سایت، گذشت زمان و ارتباطات خوب با سایر وبسایتهاست تا به مرور بتوانیم از آنها لینک (پیوند) دریافت کنیم. بر مبنای این آمار مشاهده میکنیم نرخ کلیک 3 لینک اول گوگل برابر با 74 درصد است. سپس روی آیکن تولبار الکسا یعنی این عکس » کلیک میکنید و سپس میتوایند رتبه سایت را مشاهده کنید. تیم سئوی وب نوش در قالب کارهای زیر می تواند شما را تا مرحله تدوین استراتژی سئو سایت و سپس عملیاتی کردن خواسته تان همراهی کند. برای اینکه متوجه شویم در کدام یک از شاخصها باید بیشتر تلاش کرد تا به سطح برتر جهانی نزدیک شویم، در جدول3 اختلاف میانگین رتبههای هر شاخص آورده شده است.

بهینه سازی سایت

برای مثال در گوگل کلمه آموزش بورس را جست و جو کنید، بخشی از نتایج صفحه اول گوگل مربوط به نتایج محلی بوده و این یعنی نزدیک ترین آموزشگاه های آموزش بورس به شمارو نمایش میدهد که این نمایش توسط الگوریتم کبوتر انجام شده است. شمار آثار در این حوزه زیاد است، اما کمتر اثری به ارزیابی وبسایت واسپارگاهها پرداخته است. هر سئوکار باتجربه و حرفهای میتواند هر کلمه کلیدی را بالا بیاورد؛ اما بعضی متخصصین سئو به دلیل اینکه روی بعضی از کسبوکارها بیشتر کار کردهاند، تجربه بهتری دارند. آنها از نرمافزار الکسا و نرم افزار ارزیابی اوال اکسس برای جمعآوری دادههای خود استفاده کردند و به این نتیجه رسیدند که دانشگاههای برتر جهان از نظر میزان دسترسپذیری و نمایانی، تفاوت چشمگیری با دانشگاههای رتبهپایین دارند. از آنجاکه شاخصهای «مشاهدهپذیری» و «فایلهای غنی» نسبت به شاخصهای «اندازه» و «اسکالر» ضعیفتر هستند، به توجه بیشتری نیاز دارند تا در جدول رتبهبندی پیشرفت کنیم. بنابراین، تعداد واسپارگاههای برتر جهان اسلام از 57 واسپارگاه به 21 واسپارگاه کاهش یافت. بنابراین، سیاستهای واسپارگاهها باید بازنگری شود و برنامهریزی برای ارتقای رتبۀ این شاخصها ضروری بهنظر میرسد.

https://sakhtesite.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-serch-intent/


[ بازدید : 757 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]