درایو اینورتر

يکشنبه 22 اسفند 1400
15:57
مرجان

LS و گستره توان آن ها نمایش داده شده است. اینورترها به ما این امکان را میدهند که در زمان الزامات بار از سرعت تکامل کمتری نسبت به دیگر تکنیک های کنترل سرعت را صرف کند. آینده اینورترها اینورتر دارای انواع مختلفی هست در پاسخ به این سوال که اینورتر چیست بهتر است بدانیم که ما در این بخش به توضیح اینورتر های صنعتی و کنترل کنندهای دور می پردازیم. معمولا درایوهای تکفاز تا توان 2.2 کیلووات برای کاربری عمومی ساخته میشوند و در واقع تفاوتی بین سبک و سنگین آن قائل نمیشویم. عدم نیاز به تنظیمات پیچیده معمول در این سری ، موجب افزایش دقت و صرفه جویی چشمگیر در زمان نصب و کاربری اینورتر شده است. اینورتر ال اس به دلیل داشتن طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، تنوع محصولات، عمر بالا، بازدهی عالی و خدمات پس از فروش فعال و گارانتی یکساله تجهیزات، همواره یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین اینورترها در سطح جهان است و همواره یکی از اصلی ترین گزینه های انتخابی شرکت های صنعتی معتبر و بزرگ از قبیل صنایع پتروشیمی، سیمان و آب و فاضلاب و همچنین کاربری های تجاری و ساختمانی کوچک تر بوده است.

به عنوان مثال، در صنایعی مانند جرثقیل و اینورتر آسانسور که گشتاور زیادی نیاز داریم، باید اینورتر (اینورتر) قوی تر و با سطح تکنولوژی بالاتر استفاده کنیم. نکاتی همچنین توجه به این مورد که آیا بار نیاز به گشتاور راه اندازی بالایی دارد یا خیر ، یا اینکه در زمان کار دائم جریان ثابت بالا نیاز به شدت متغیری دارد؟ • آسایش دمایی و افزایش کارایی؛ کولرهای گازیایستاده با قدرت عملکردی بالای خود امکان ایجاد گرما یا سرما را در یک محیط بزرگ با متراژ بیشتر را ظرف مدت زمان کوتاهی به وجود خواهند آورد. هر چیزی بیش از 150 وات وجود دارد و می خواهید اینورتر را مستقیماً به باتری وصل کنید. فرض کنید مسافری درون آسانسور در حال حرکت است و ناگهان برق برود. دوباره ، اگر فقط قصد دارید از اینورتر خود در داخل خانه با یک سیستم پشتیبان باتری اختصاصی استفاده کنید ، ممکن است این مسئله برای شما مسئله بزرگی نباشد. با استفاده از اینورترها میتوان در شرایطی که تغییرات دائم در ولتاژ ورودی وجود دارد از موتور حفاظت کرد. خرید یک اینورتر - اینورتر - پر فشارترین خرید در جهان نیست ، اما فاکتورهای کوچک زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه الگوی انتخابی شما را برآورده خواهد کرد ، نیازها و برنامه های شما را برآورده کند.

من مطمئن هستم که می توان آن را برای یک دقیقه یا 800 وات ، 1280 وات برای چند ثانیه یا توان دوم فشار داد ، اما این تنها برای تأمین یک وات مداوم 640 وات برای بلند مدت است. اینورترهای اصلاح شده Sine Wave اصلاح شده برای بسیاری از موارد کمتر از ایده آل هستند اما هنوز کاملا کاربردی هستند. در حالت ایده آل ، اگر قصد استفاده از اینورتر - اینورتر - خود را در بانک باتری داشته باشید و تمام وقت آن را در آنجا رها کنید ، می خواهید با استفاده از کابل هایی که دارای اتصالات صاف و شفافی هستند و به دور حلقه های ترمینال باتری زنگ می زنید ، کابل ها را بطور دائم ببندید. البته این قیمت ها حدودی است و قیمت اصلی در قسمت بالای همین صفحه آمده است . البته موجودی آن ها بسیار کم هستند و قیمت بالای دارند و تامین آن ها کاری مشکل هست به این دلیل برای کنترل دور الکتروموتورهای تک فاز از دیمر استفاده می کنند.

درایو هایی که دارای وکتور کنترل (Vector Control) هستند، نیاز به CPU قوی تری برای پردازش دارند و در مجموع قیمت اینورتر (اینورتر) با قابلیت کنترل برداری بیشتر می باشد. کولر گازی های پرتابل در دو نوع تک لوله ای و دو لوله ای ساخته می شوند. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع استفاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. سیم های در معرض نزدیک یکدیگر قرار نگیرید - مطمئن شوید که انتهای بندهای شما مطابقت خوبی دارند. اینورترهای اصلاح شده Sine Wave مبلغ قابل توجهی هزینه کمتری نسبت به همتای خود دارند. یک آداپتور خروجی شکل دوشاخه شما را تغییر می دهد ، نه ولتاژ برق ، به شما این امکان را می دهد که در کشورهایی که شاخه های مختلفی از نوع خود دارند لوازم خانگی را به پریزهای دیواری متصل کنید. شرکت ADT کره جنوبی در چه سالی تاسیس گردید و روی چه محصولاتی در زمینه تولید متمرکز شد؟ اکنون می توانید تخلیه روی باتری خود را به راحتی رصد کنید و بدانید چه موقع آن را خاموش کنید یا ماشین خود را مجدداً راه اندازی کنید تا اجازه دهید تا آلترناتور مقداری آب آن را به شما بدهد.

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/


[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]