آداپتور اینورتر

سه شنبه 30 فروردين 1401
10:17
مرجان

توجه به نکات ذیل مفید میباشد. در این مقاله، ابتدا نحوه عملکرد اینورتر خرید اینورتر ال اس (یا بهقول برخی، اینورتور، درایو یا درایور موتور) را توضیح میدهیم؛ آنگاه کاربردهای اینورتر (اینورتر) را شرح میدهیم و مزایای آن را مرور میکنیم؛ در ادامه، قیمت اینورتر و نکات مربوط به خرید اینورتر ها را بررسی میکنیم؛ نیمنگاهی هم به اینورترهای پرفروش در بازار ایران نظیر اینورترهای اینوت INVT ، هیوندای HYUNDAI خواهیم انداخت همراه ما باشید. از مزیت های اینورتر هیوندای، استفاده این کمپانی از تکنولوژی روز برای ساخت اینورتر HYUNDAIمی باشد که به کاربران این امکان را می دهد تمامی نیازهای کنترلی بر روی یک الکتروموتور را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند. اینورتر هیوندای، یک اینورتر - اینورتر - کنترل دور قدرتمند می باشد که توانایی کنترل انواع الکتروموتور صنعتی را دارا می باشند. اینورتر ال اس iC5 معروف ترین و متدوال ترین نوع ارتباط شبکه را برای کنترل با PLC از راه دور را فراهم می کند.

اینورتر آیمستر

این قابلیت در اینورتر ال اس iC5 باعث می شود مشکلات راه اندازی موتور با تغییرات بار در سرعت های کم و گشتاور تولیدی کم، آسان تر شود. امكان استفاده از برق تكفاز 220 ولت به جای سه فاز 380 ولت برای راه اندازی موتور سه فاز حداكثر با توان 3HP ( 2.2kw ). البته جای نگرانی نیست، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم! این مقاله اطلاعات کاملی در زمینه اینورتر خودرو و کاربرد آن در اختیار شما می گذارد. برخی افراد نگران خرابی باطری خودرو خود هستند ، بایست خاطرنشان کرد که جهت جلوگیری از هر گونه آسیب به باطری ماشین از یک سیستم ایزولاسیون در این مبدل برق استفاده شده است که باعث جلوگیری از خالی شدن کامل باطری می شود و طول عمر باطری را به خطر نمی اندازد. آنها کوچک، قابل حمل و سبک هستند و شما فقط می توانید هر بار، فقط یک دستگاه را شارژ کنید. اینورتر ال اس IV5 کنترل پایدار و مانیتورینگ آسانسور را با هر دو الگوی سرعت بهینه و کنترل موقعیت تضمین می کند. این درایو به طور تخصصی برای کنترل خط پیوسته، سیستم جرثقیل و سیستم آسانسور بر اساس فانکشن ها و کارایی قوی طراحی شده است.

اینورتر ال اس

شکل ولتاژ خط و ولتاژ فاز ۱۲۰ برعکس مد عملکرد ۱۲۰ درجه است. با ولتاژ 24 ولت DC صرف نظر از اینکه نوع PLC یا سیگنال ها کنترلی چیست کار می کند. جهت حفاظت این دستگاه در ورودی میتوان از فیوز مینیاتوری و یا فیوز تند کار (AR) با جریان 160 آمپر استفاده نمود. سطح مقطع پیشنهادی برای کابل تغذیه ورودی 70 میلی متر مربع میباشد. سطح مقطع پیشنهادی برای کابل های خروجی مربوط به الکتروموتور 70 میلی متر مربع میباشد. LS دارای تعداد زیادی نمایندگی در سرتاسر جهان و ایران بوده و انواع کابل های مخابراتی ، الکتریکی ، تجهیزات معدن ، مس ، آسانسور و … از قبیل مهندسی شهری ، ساخت مواد، پلاستیک، سیمان، نفت ، مکانیک ، صنایع شیمیایی ، متالوژی ، نساجی ، چاپ ، ماشین ابزار ، معدن و غیره … این نوع اینورتر برق 220 شهری را به طور کامل شبیه سازی نمیکند.این نوع اینورتر برای مصارف موتوری توصیه نمیشود.موارد مصرف این نوع مبدل برای روشنایی و تلوزیون و شارژر موبایل و مواردی از این قبیل است.نوع شبه سینوسی این دستگاه از نوع تمام سینوسی آن قیمت به مراتب کمتری دارد.

اینورتر هایتک

به عنوان مثال، آداپتور 220 به 12 ولت می تواند ولتاژی مانند ولتاژ 220 ولتی برق شهری را به برق مستقیم 12 ولت تبدیل کند. هستند. آداپتور در واقع یک منبع تغذیه است که می تواند ولتاژ های بالا را برای استفاده در دستگاه های حساس الکترونیکی کاهش دهد. اینورتر LS ال اس 45 کیلووات IS7 را با بهترین قیمت نمایندگی، خرید اینترنتی کنید. اینورتر ال اس IV5 با عملکردی قدرتمند برای کنترل خطوط تولید پیوسته به عنوان مثال: پروسه های فلز کاری، کاغذ و مقوا، سیستم های جرثقیل و آسانسور به کار می رود. این قابلیت ویژه به دلیل آنکه نیازی به برداشتن کوپلینگ ترمز از موتور نیست برای کاربرد آسانسور بسیار مفید است. اینورتر - اینورتر - آسانسور دستگاهی است برای تبدیل توان ورودی با ولتاژ و فرکانس ثابت، به توان خروجی با ولتاژ و فرکانس متغیر. در اینورتر LS iC5، با دارا بودن قابلیت اتوتیون خودکار پارامتر های موتور را به طور خودکار تنظیم می کند. قابلیت کنترل دو موتور و تنظیم پارامتر های مربوطه را دارند. این تکنولوژی منحصر به فرد اینورتر (اینورتر) ال اس IV5 اجازه می دهد تا عملیات اتوتیونینگ یا تنظیم خودکار پارامتر های موتور حتی زمانی که بار به طور مستقیم به شفت متصل است انجام شود.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/


[ بازدید : 754 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]