هدایت اینورتر

دوشنبه 29 فروردين 1401
10:13
مرجان

به لحاظ گشتاور تولیدی و قدرت ، اینورتر هایتک فوق سنگین کار محسوب میشود و از توان 5.5 تا 132 کیلووات برای پروژه هایی که نیاز به گشتاور راه اندازی و کارکرد بالا دارند استفاده میکنیم. از درایو GD20 اینوت در کاربری های سنگین همچون پرس صنعتی، بالابر ، سنگ شکن و غیره استفاده می شود. و نسبت به مدل سنگین کار، اینورتر قیمت مناسب تری هستند. ممکن است شما به مسافرت بروید و در جایی اتراق کنید و بخواهید شب را در آنجا بیتوته کنید؛ بعد از یافتن مکان مناسب برای استراحت اولین چیزی که به ذهنتان میرسد” تامین روشنایی” محل استراحتتان است که با خیال راحت و با نور مناسب بتوانید لحظات خوبی را سپری کنید در همینجاست که استفاده از اینورتر - اینورتر - کاملا ضروری به نظر میرسد؛ زیرا با این وسیله میتوانید به راحتی برق خودرو را به برق شهری تبدیل کنید و از این طریق از لامپ و هر وسیله الکترونیکی دیگر مانند لپ تاپ، رادیو، شارژر موبایل و … توجه داشته باشید که برای تامین توان های بالا، اینورتر مناسب تنها چیزی نیست که مورد نیاز است. اینورتر متصل به شبکه نیازی به باتری جهت ذخیره انرژی ندارد به دلیل این که خود اینورتر یک دستگاه برقی بوده و جهت راه اندازی وسایل برقی مورد استفاده است.

اینورتر آیمستر

به همین دلیل برای اکثر پروژه هایی که نیاز به راه اندازی بدون فیدبک و با فیدبک جریانی میباشد میتوان از این اینورتر استفاده کرد . در هوا ساز بوستر پمپ و کمپرسورها استفاده میگردد عملکردهای ویژه پمپ و فن کنترل حلقه بسته فرآیند به صورت PID با قابلیتهای Pre-PID, Dual PID و کنترل همزمان حداکثر ۴ موتور کمکی که ایجاد صرفهجویی در مصرف انرژی به همراه راند مان بالا با استفاده از عملکردهای خواب و بیداری خودکار حین کنترل فرآیند عملکرد راه اندازی بار در حال دوران (Flying Start)صرفهجویی اتوماتیک انرژی توقف سریع بار با استفاده از ترمز شار Flux Braking انجام پذیر میشود. همانطور که می دانیم موتور حین راه اندازی جریان بالایی از شبکه می کشد که این جریان ممکن است 3 تا 5 برابر جریان نامی باشد. شرکت میتسوبیشی الکتریک ژاپن از جمله شرکت های بزرگ جهان است که ما شما را تا حدودی با آن آشنا میکنیم .

اینورتر هایتک

شما می توانید اینورتر مورد نظر خود را از فروشگاه های مورد تایید ما که دارای مجوز رسمی وزارت صنعت ( اینماد ) و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد ( ساماندهی ) هستند تهیه کنید. اینورتر متصل به شبکه به صورت دائم کار عمل می کند یعنی زمانی که متصل به برق است به طور اتوماتیک وارد مدار می شود و برق مورد نیاز مصرفی را تامین می کند .اینورتر متصل به شبکه به صورت شبکه ای، به هم وصل می شوند که در رنج های تک فاز و سه فاز قابل عرضه است . همچنین این درایو تا 630 کیلو وات توان دارند که تا رنج 90 کیلو وات به ترمز داخلی و چوک DC مجهز میباشند. درایو GD10 برا ی نصب بر روی تابلو برق توسط چهار پیچ که در اطراف آن قرار دارد نصب می شود. کمپانی INVT یکی از بزرگترین سازندگان اینورتر(درایو) در قاره آسیا از زمان تاسیس در سال 2002 بر دو حوزه اتوماسیون صنعتی و انرژی الکتریکی متمرکز بوده است و در این راستا بیش از 1085 اختراع ثبت شده و 12 مرکز تحقیق و توسعه دارد. همچنین با توجه به طراحی خاص نصب درایو GD10 می توان در سری های سه فاز این درایو فن و هد سینک این اینورتر را در بیرون از تابلو نصب کرد.

اینورتر (اینورتر) های اینوت سری GD10 به دو صورت سه و تک فاز ارائه شده که در توان های 0.4- 0.75- 1.5 و 2.2 کیلووات موجود است. دو نوع اینورتر در بالا دارای دو حالت رسانایی است - 180 درجه حالت هدایت و 120 درجه حالت هدایت . تنها تفاوتی که طرز کار اینورتر (اینورتر) در عمل با مطالب بالا داره اینه که در یک سیکل بجای یک پالس، از چند پالس با عرض های مختلف، شکل موج ولتاژ خروجی اینورتر ساخته میشه تا به حالت سینوسی شبیه تر باشه. اپراتورها می توانند شتاب را در هر زمان تنظیم کنند، که برای پله برقی و تسمه نقاله ایده آل است تا از رها شدن بارها جلوگیری شود. از توان 5.5 تا 33 کیلو وات ان تولید میشود و شـما می توانید از نمایندگی رسمی اینورتر ADT iMaster در لاله زار تهران این سری پر فروش رابا بهترین قیمت خریداری نمایید. همچنین با این دستگاه می توانید شارژر انواع لپ تاپ را به پریز برق 220 ولتی آن متصل کنید و برق لپ تاپ خود را از طریق برق ماشین تامین کنید. این دستگاه علاوه بر یک پریز برق استاندارد 220 ولتی دارای یک پورت USB تخصصی جهت شارژ دستگاههای موبایل و تبلت و .. است.


[ بازدید : 775 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]