صاحبخانه تبلیغاتی

يکشنبه 14 آذر 1400
11:22
مرجان

بسیاری از سرمایه گذاران مبتدی این دانش جالب را نمی دانند، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان پاسداران تبریز باعث می شود که برخی افراد در برخورد با املاک تجاری کاملاً سردرگم شوند. در این مقاله، نکات و تاکتیک های عالی را یاد خواهید گرفت که هر زمان که با املاک تجاری سر و کار دارید، از آنها استفاده کنید.


اما می توانند برای سرمایه گذاری تجاری املاک و مستغلات خود از کمک محلی بهره مند شوند. مجری تبلیغات محیطی اتوبان پاسداران تبریز به خرید یک مجتمع آپارتمانی با کمتر از پنج واحد فکر کنید تا از تامین مالی تجاری لازم که ممکن است سخت و دشوار باشد، جلوگیری کنید. این امر در بسیاری از موارد پول کافی برای پرداخت وام مسکنی که دارید به همراه خواهد داشت و در چند سال دیگر، همه اینها سود خواهد بود.


می توانید با مدیریت کسب و کار کوچک محلی خود تماس بگیرید و از خدماتی که ممکن است برای سرمایه گذاران برای اولین بار و همچنین برای صاحبان مشاغل کوچک داشته باشند استفاده کنید. بیلبورد ها در چه مکان هایی قابل نصب هستند باید همه چیز را به صورت مکتوب داشته باشید که به وضوح بیان کند که در مورد اجاره و قبوض از هر فرد چه انتظاری می رود. اگر کسی بخواهد بدون پرداخت تمام هزینه هایی که مسئولیتش را بر عهده دارد، کوچ کند، این کار مفید خواهد بود.


مهم است که بانکی را پیدا کنید که مایل به همکاری با شما در هنگام خرید املاک تجاری باشد. موسسات مالی به املاک تجاری به گونه ای متفاوت از املاک مسکونی نگاه می کنند و ارزش گذاری می کنند. انتظار داشته باشید که پیش پرداخت بالاتری نیز داشته باشید، حدود 30 درصد و گاهی حتی بیشتر.


اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرمایه گذاران دیگری با تجربه بیشتر از شما مراجعه کنید. اگر این اولین سرمایه گذاری شماست، قوانین و هزینه های زیادی وجود دارد که از آنها اطلاعی ندارید. با یک سرمایه گذار باتجربه دوست شوید یا یکی را برای تخصص آنها استخدام کنید و از آنها بخواهید در معامله به شما کمک کنند.


زمانی که می‌خواهید در نظر بگیرید که کدام ملک را بخرید و به سختی می‌توانید موارد را محدود کنید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تهیه یک چک لیست است. هر ملکی را بررسی کنید و ملکی که بیشترین علامت چک را دارد باید همانی باشد که خریداری می کنید.


اگر به فهرست املاک تجاری خاصی نگاه می کنید، و با شخصی که در آن ملک است در تماس هستید - مطمئن شوید که آیا آنها نماینده یا کارمند صاحب ملک هستند. از منافعی که در ملک دارید محافظت می کند.


روابط با وام دهندگان و سرمایه گذاران همیشه مهم است، اما در هنگام خرید سرمایه گذاری تجاری اهمیت دو چندانی دارد. شما اغلب مجبور نیستید شرکای خود را به دست آورید و با آنها کار کنید زیرا یک فرد معمولی می تواند به تنهایی یک میلیون به علاوه سرمایه گذاری کند. روابط و شبکه‌سازی در یافتن املاک سرمایه‌گذاری تجاری به همان اندازه مهم هستند، زیرا معمولاً به روشی که املاک مسکونی فهرست می‌شوند، فهرست نمی‌شوند.


نکته مهمی که هنگام خرید املاک تجاری باید در نظر بگیرید، املاک تجاری همسایه شما است. به عنوان مثال، اگر املاک نزدیک شما کسب و کار موفقی پررونق داشته باشند، ممکن است به سادگی با همسایگی و داشتن ترافیک زیادی مشتری در منطقه، کسب و کار خود را آغاز کنید. همچنین شما می توانید کسب و کار را فقط از سرخوشی مشتریان خوشحال از سایر مشاغل بدست آورید.


بدانید که چگونه تعمیر و نگهداری اضطراری یک ملک را در یک لحظه انجام دهید. مطمئن شوید که دریابید چه کسی تعمیر و نگهداری در ساختمان را انجام می دهد و همچنین چه کسی شرایط تعمیر اضطراری را انجام می دهد. شماره‌های تلفن را روی شماره‌گیری سریع داشته باشید و بدانید معمولاً چه مدت طول می‌کشد تا مشکل برطرف شود. صاحبخانه شما باید بتواند لیستی از تماس های اضطراری را به شما ارائه دهد تا بتوانید در صورت وقوع یک حادثه اضطراری در ساعات کاری عادی، یک برنامه اضطراری ایمن و سازمان یافته را ترسیم کنید.


به هر قیمتی از بند استفاده مجاز خودداری کنید. اگر صاحبخانه شما بر آن اصرار دارد، آن را گسترده تر کنید تا از فضایی برای رشد کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. در زمان اجاره، ممکن است از دفتر برای یک هدف بسیار تعریف شده و محدود استفاده کنید. هدف شما رشد و بهبود کسب و کار است که ممکن است غیرممکن باشد اگر بند استفاده مجاز شما بسیار محدود باشد و استفاده شما را به طور قابل توجهی محدود کند.


تبلیغات


اگر می‌خواهید برای امرار تبلیغات معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.


هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه تبلیغات بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.


لازم تبلیغات نیست هنگام نزدیک شدن به املاک تجاری گیج شوید. ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، اما راه های زیادی وجود دارد که می توانید در سیستم کار کنید و همچنان در صدر قرار بگیرید. با استفاده از نکاتی که در مقاله بالا خواندید، می‌توانید موقعیت خود را مستحکم کنید و از آنجا برای کسب سود، چه در حال خرید و چه در حال فروش باشید، کار کنید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/



[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جایی برای نوشتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]